Ku Persembahkan Karya Hati ku Buat Tatapan Diri ku Yang Asyik Syok Sendiri.

My Starz

SalaM

Bacalah dengan (menyebut) nama Tuhanmu yang Menciptakan, Dia telah menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah, dengan nama Tuhanmu yang Maha pemurah, yang mengajar (manusia) dengan perantaran kalam. Dia mengajarkan kepada manusia apa yang tidak diketahuinya... Surah al Alaq 1-5....







zakirlazarus@gmail.com





Bandar Tasik Puteri


http://nurashifa.com/



Ini adalah sesuatu yang terbaik di hidangkan dari hati yang terbuka untuk mereka-mereka yang bermasalah di timpa ujian yang kecil atau besar bagi menguji ketahanan dan kekuatan iman... Seharusnya menjadi langkah pertama untuk menunaikan amal kebajikan dan kebaikan kerana kesihatan itu adalah kenderaan dan hiasan yang terbaik untuk meneruskan perjalanan samada perjalanan seorang salik atau perjalanan ukhrawi. Keduanya-duanya penting dalam menempuh hidup yang di amanahkan ini.

Yang menjadi terbaik adalah pegangan akidah. Mengeluarkan gundah dan wasangka bagi setiap pejalan kerohanian terutama wanita. Sesungguhnya oleh wanita untuk waita itu adalah lebih sempurna di dalam ikhtiar untuk memulih dan mengembalikan keharmonian keimanan dan kesejahteraan dalam amal ibadat seharian.

Peluang rawatan kesufian ini terbuka luas bagi pencintanya dan menjadi khabar yang baik bagi yang masih tercari-cari keserasian dan ketelusan dalam memperbaiki hakikat diri. Amatilah dengan yakin dan rasailah dengan bathin sesungguhnya hanya pada allah jua sebaik-baik tempat pengembalian.

Terima Kasih

Nur 'A' Shifa

Ustazah Nur Azizah binti Atan (017-307 3056)

0 comments: